Landelijke Vereniging Lokale Belastingen

Heeft u vragen of opmerkingen?

    Je naam (verplicht)

    Je e-mail (verplicht)

    Onderwerp

    Je bericht



    Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.

    Informatie

    Wij horen graag van u. Vul het formulier in, dan zullen wij spoedig reageren.

    Volg ons overal...

    ONS ADRES

    Verenigingsbureau LVLB
    Stationsweg 29
    4205 AA Gorinchem

    Telefoon: 0183-641070
    Email: secretariaat@lvlb.nl

    Bestuursleden LVLB gezocht

    Bestuursleden LVLB gezocht
    20 december 2016 Verenigingsbureau

    Conform de statuten (art 8.1) bestaat het bestuur uit minimaal vijf personen. Op dit moment zijn er vier bestuursleden en is er dus een vacature.

    Mede ingegeven door het door de leden vastgestelde Plan van Aanpak en de bijbehorende ontwikkelingen is er aan een aantal kenmerken behoefte. Daar het lastig zal zijn om aan alle kenmerken tegelijk te voldoen, heeft het bestuur ervoor gekozen om op zoek te gaan naar twee bestuursleden. 

    In de onderstaande profielschets is een opsomming gegeven van de benodigde expertise.

    Algemeen
    Van bestuursleden wordt verwacht dat zij beschikken over algemeen bestuurlijke kwaliteiten, dat zij integer handelen, onafhankelijk zijn en affiniteit hebben met de doelstelling van de vereniging. Een bestuurslid vertegenwoordigt de vereniging intern en extern en is gemiddeld een halve dag per week kwijt aan de LVLB.

    Kenmerken
    Het bestuur wil vooraf geen mensen uitsluiten of ervan weerhouden om te solliciteren. Deze vacature biedt daarom ruimte aan geïnteresseerden om een eigen focus aan te brengen, die gebaseerd is op de persoonlijke expertise. De genoemde kenmerken geven aan waar momenteel behoefte aan is. Het is geenszins de verwachting dat iemand aan alle kenmerken tegelijk zal voldoen.

    Kenmerken:
    – Kennis en ervaring waterschap en/of gemeenten;
    – Werkzaam bij zelfstandige organisatie (omvang klein of middelgroot);
    – Kennis en ervaring met basisregistraties;
    – Technisch/vakinhoudelijke (belastingen) affiniteit;
    – Werkzaam bij (potentieel) lid LVLB;
    – Affiniteit met thema’s als opleidingen en jonge belastingambtenaar is een pre.

    Een algemene beschrijving van de bestuurstaken is te vinden in artikel 6 van het (nieuwe) Huishoudelijk Reglement.

    Vervolg
    Heeft u interesse in een functie binnen het bestuur van de LVLB en herkent u zich in (een aantal van) de genoemde kenmerken? Dan is het mogelijk om uiterlijk donderdag 12 januari uw interesse kenbaar te maken aan voorzitter Paulien Geerdink. Dit kan door uw motivatie en cv te mailen naar pauliengeerdink@lvlb.nl.

    Comments (0)

    Laat een reactie achter

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *